K-Rauta

     


Kunden önskade inte bara en god shoppingupplevelse utan också att sätta K-rauta på kartan som en digital innovatör. De planerade också att arbeta mycket med innehåll i form av tips och guider över hur man själv kan planera, bygga och förverkliga sina drömmar. 

     

Man fick också att förhålla sig till K-rautas övriga länder och se till att skapa design som funkar även i Estland, Lettland, Ryssland och Finland. Såg till att skapa dedikerade ytor som kunde få unikt utseende per land - eftersom de kulturella skillnaderna kan påverka användarupplevelsen.

 


  • k-rauta_small_start
    k-rauta_small_start
  • k-rauta_small_start_search
    k-rauta_small_start_search
  • k-rauta_small_start_menu_sub2
    k-rauta_small_start_menu_sub2
  • k-rauta_small_start_menu
    k-rauta_small_start_menu
  • k-rauta_small_start_cart_delete
    k-rauta_small_start_cart_delete
  • k-rauta_small_start_cart
    k-rauta_small_start_cart